Stand van zaken
Status procedure: afgesloten
Leidraad ‘Improving secondary science’ werd gegund aan Karel de Grote Hogeschool.
Leidraad ‘Teacher feedback to improve learning’ werd gegund aan Arteveldehogeschool.
Leidraad ‘Literacy in secondary schools’ werd niet gegund.
Status project: in uitvoering
De EEF-leidraden worden verwacht begin 2025.
Leerpunt heeft als doel de onderwijspraktijk te versterken via wetenschappelijke inzichten. Dat gebeurt onder meer door het vertalen en hertalen van bestaande EEF-leidraden, die de beste onderzoeksevidentie samenvatten over thema's met betrekking tot onderwijs en leren. Het resultaat bestaat uit praktische aanbevelingen voor leerkrachten en onderwijsprofessionals.
Drie thema’s
Deze opdracht is opgedeeld in 3 percelen, die telkens één leidraad met een specifiek thema bevatten. Meer specifiek gaat het om de hertaling van:
Improving secondary science (Perceel 1)
Teacher feedback to improve pupil learning (Perceel 2)
Literacy in secondary schools (Perceel 3)
Praktische informatie
Uiterste indiendatum: 25 maart 2024 - 9.00 uur
Procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking
Inschrijvers mogen op een of meer percelen intekenen.
Vragen? Mail naar onze financieel coördinator Astrid Dhaenens en wetenschappelijk medewerker Emmelien Merchie.